5 Clase unice de fitness pe care nu le-ai incercat

Cursurile de fitness sunt modalitatea perfecta de a va mentine antrenamentul distractiv, provocator si eficient in timp ce adaugati un element social care te face sa vrei mai mult. Si in aceste zile, exista mai multe optiuni ca niciodata – de la dans la trambulina, Pilates la kickboxing, aerobic in apa la circuite de forta si multe altele – de unde sa alegi.

Majoritatea programelor de gimnastica ofera suficienta varietate pentru a satisface toate interesele si nivelurile de fitness. Dar daca te simti dornic de ceva nou si poate un pic mai putin obisnuit decat tariful tipic de fitness, aceste clase ar putea merita sa le incerci.

YOGA AERIANA

O combinatie de yoga si acrobatica, aceasta practica va permite sa explorati sansele dintr-un „hamac” de sustinere (o bucla puternica de material care atarna de tavan). Va veti confrunta cu mai putina compresiune articulara in timpul inversiunilor precum suportul de mana si o gama mai mare de miscare in timpul deschiderii soldului, precum jumatate de porumbel, datorita intinderii hamacului.

Nu trebuie sa fii gimnasta: in ciuda aspectului sau complicat, aproape oricine poate stapani yoga aerian cu anumite practici. Imbunatatirea puterii si a flexibilitatii, in timp ce suspendarea iti provoaca mintea si corpul in moduri noi, si in sfarsit iti poate oferi Superman-ului sa puna aerul pe care il merita.

CAPOEIRA

Poate ati incercat mai multe cursuri de fitness de dans, dar Capoeira preia o sansa cu totul noua. Aceasta forma de arta afro-braziliana imbina dansul, artele martiale si miscarile acrobatice; fiti pregatiti sa incercati miscari complexe cu lovituri inalte, lovituri si miscari non-stop si agitare.

Cu combinatia sa unica de practici, Capoeira ajuta la imbunatatirea sanatatii cardiovasculare, a fortei, a flexibilitatii si chiar a increderii. Si pentru ca este un antrenament aerob care poate arde pana la 800 de calorii pe sesiune, te poate ajuta si sa slabesti. Varietatea sa de miscari ofera articulatiilor tale o pauza mai mare decat ar putea face cu exercitii mai repetitive.

GRAVITATIE

Clasele de gravitatie utilizeaza Sistemul de instruire gravitate (GTS) – o banca inclinata cu o suprafata care aluneca in sus si in jos. Banca si cablurile si scripetele atasate va permit sa va exersati impotriva si cu fortele de gravitatie. Pe masura ce instructorul va duce printr-o serie de miscari, va puteti personaliza antrenamentul regland inclinatia si pozitionarea propriului corp pentru a face lucrurile mai confortabile sau provocatoare.

Gravitatea este un antrenament total al corpului care imbunatateste rezistenta musculara si rezistenta, imbunatatind in acelasi timp stabilitatea nucleului si gama de miscare. Accesoriile suplimentare va pot ajuta sa efectuati miscari suplimentare. Fii pregatit sa transpiri!

PRINDEREA

Va amintiti sa luptati pentru a va ridica varful hula de copil? Aceasta determinare plina de distractie este miezul acestei clase de fitness, care foloseste cercuri inspirate de jucaria clasica. Trecand la muzica si coregrafia instructorului tau, iti muie talia la fel cum ai facut-o pe vremuri – doar de data aceasta, cercul care se invarte in jurul tau este mai mare (37 – 45 inci) si mai greu (de la unu la patru kilograme), deci esti obligat sa muncesti un pic mai greu pentru a mentine controlul si a arde mai multe calorii.

Consiliul american pentru exercitiu a constatat ca acest antrenament total al corpului poate arde pana la 600 de calorii pe ora imbunatatind flexibilitatea si echilibrul si intarind muschii din spate, abdomene, brate si picioare. Unele sali de gimnastica includ chiar si oprirea in cursurile lor de Pilates si yoga. Sa o auzim pentru o mica nostalgie!

TABATA

Acest antrenament implica un protocol consistent de exercitii – 20 de secunde de efort total, urmate de 10 secunde de repaus, repetate timp de 4 minute in total. Desi sunt deseori facute cu bicicleta sau pe banda de alergare, multi instructori si instructori creeaza antrenamente Tabata care folosesc doar greutatea corporala.

Clasele pot oferi diverse rutine care vizeaza diferite zone ale corpului, cum ar fi o serie concentrata ab de genunchi inalti, salturi ghemuite, alpinisti si apucaturi de genunchi. Tabata este considerata antrenamentul cu intensitate mare (HIIT), deci vei arde mai multe calorii decat ai face cu un antrenament mai putin viguros. De asemenea, ofera beneficii serioase de rezistenta, rezistenta si tonus muscular.

Sala dvs. de gimnastica poate oferi aceste clase de fitness, desi este necesar sa cautati mai multe studiouri specializate pentru a le gasi in anumite zone. Daca nu ezitati sa incercati unul, intrebati un personal – sau instructorul insusi – daca este cel mai potrivit pentru nivelul dvs. actual de fitness.

Odata ce ai facut saltul, nu trebuie sa te simti descurajat daca ai gresit sa te mentii. Da-ti ocazia sa inveti aceasta noua activitate. O discutie cu instructorul poate fi de asemenea utila. Te poate parcurge printr-o miscare dificila intr-un ritm mai lent sau chiar iti poate arata o versiune modificata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *